3 NEW CLASH Games Announcement!

Joylandi 2-Apr, 2021
Visit 👉 clash.com 👈 and sign up to get notified when these games are available in your country!
We're excited to announce 3 new Clash games in development: Clash Quest, Clash Mini and Clash Heroes!
Announcement blog: supr.cl/3cJ6MXr
Follow each Clash game on our Socials!
Clash Quest
Twitter ► clashquest
Instagram ► clashquest
Clash Mini
Twitter ► clashmini
Instagram ► ClashMiniGame
Clash Heroes
Twitter ► clashheroes
Instagram ► ClashHeroesGame

Privacy Policy:
www.supercell.net/privacy-policy/
Terms of Service:
www.supercell.net/terms-of-ser...
Parent’s Guide:
www.supercell.net/parents
#ClashQuest #ClashMini #ClashHeroes #Clash #ClashofClans #ClashRoyale

Fikrlar

  • Thank you to the Clash community for all the support you've given, we hope you enjoyed the announcement! ❤️

    • plz make clash battale royale

    • Hello Supercell, Clash Quest could have been a part of Clash of Clans. More details are in my separate comment. Also, please bring Global Chat back!

    • Ppppp

    • will Clash-A-Rama come back?

    • Add Global

  • The bomber looks like Brook from one piece yohohohohoho

  • Clash quest just got released!!!

  • Clash heroes looks cool as hell

    • Like, Clash Of Clans being your main base and Clash Heroes being the special forces from your base that you send to do some missions and control them individually, neat.

  • We are Still waiting tf!

  • so clash heroes is like brawl stars

  • Wow, you are amazing!!!! (Waiting)

  • Clash mini is tooo cute!

  • I feel like I would have to pay 20 bucks just to get them there that good at this thing I feel like this is a linear game

  • i cant wait for heros and minis

  • Hey SUPERCELL what if i have an idea of new game? ,to send for you supercell?

  • Uou no bad

  • When will the games come out

  • 0:58 Clash Quest Квест на столкновение 5:36 Clash Mini Столкновение мини 7:17 Clash Heroes Герои столкновений

  • OMG Clash Heroes will be the Mobile Game i wanted all the time as a kid. i would still play this if im in my grave

  • Clash heroes is something like brawl stars.

  • Amo a supercell

  • Bruh how am I gonna keep up with all these games

  • Clash hero's reminds me of brawl stars

  • Please if the games became public to test please dont shutdown clash heroes i love types of this game pleaaase

  • 3:00 what about the golden dragon?

  • Can you make clash quest IOS 12 please because I cannot play it

  • I wish that we ( the community) can get a actual clash mini plushie that would be great

  • These games look fun!

  • Clash heroes looks awesome!

  • uhhhhh when our the clash games going to be ACTUALLY launched

  • Clash Heroes seems like Brawl Stars, but better

  • If clash heroes is coop online with friends.. THIS IS THE GAME I WAS LOOKING FOR MY WHOLE LIFE

  • If this is an April Fools joke I’m so sad it’s uploaded on April second...

  • Clash heroes looks epic!

  • Supercell сделайте свою компанию в России

  • Man can't wait for clash heros

  • Clash Heroes Looks soooooo nice 🤝👌

  • Thank you for not making a connect 3 game

  • Very very excited, clash games are classic and I played them a while ago, recently I have picked them back up and I love them once again

  • En güzeli clash heroes

  • I’m calling it. The next few games are gonna be set in the brawl stars universe

  • Excelente transmissão pessoal, parabéns!!

  • imagine an mmo rpg of the clash universe i would play that for hours

  • 🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🥾🥾🥾🥾🥾🥾🥾🥾🥾🥾🥾🥾🇮🇱🇮🇱🇮🇱

  • En Clash mini los nombres de los jugadores son brawlers

  • Plase 3 game iş Fast Come plase

  • So the second game is basically clash chess

  • Other games look good but really looking forward to clash heros

  • Clash Heroes looks sick

  • clash heroes is goona BOOOM

  • Clash Quest sounds really cool

  • 2:58 cries in clash of clans campaign

  • Benim hesabım kayb oldu

  • I vote Clash heroes first release

  • Oscar is timming...

  • Can u pls make this update inClash of Clans 1.Morning mode (8:30) Night mode (6:30) for High resolution only. for attacking I think it will be good too. 2. Pls Expand the area if you updating the Town Hall. 3. Please more Decoration that only buy using Gold, Elixir, and Dark Elix... for dark Elix there will be a cool decor Pls make this Update

  • When?

  • Love de games wen do Dey come out in de App Store?

  • They should make an overwatch clash of clans where each character has his own abilities that he/she can use

  • Imagine if they made minies figurines

  • please supercell bring back the global chat or other alternative way so that we can invite new members faster just like before where in global chat is there, its to easy to get members, thank you

  • I’m in sweden

  • Clash heroes is the best game. Clash mini and clash quest looks really like the games from some lazy people that wants to get a lot of money with no effort.

  • Clash hero's looks the most fun

  • 10/10

  • I love the clash heroes

  • Noice

  • finally the goblin king we been waiting for 5 years! thank you supercell

  • There is only one game which I felt awesome is clash heros 💖

  • The clash heroes game looks like it will go global!

  • 6:28 5:41 brawlers

  • 50% of the players got the login failed (30) looks like that's only happening on android

  • Clash minis are so cute

  • Clash heroes already looks awesome!!!

  • April fools?

    • @Strange Brawl Stars is f2p while CLash Royale is

    • @Strange Supercell would never delete they're games

    • @Medic Gaming these games are not going anywhere . Idk why supercell is trying to be rovio

    • @Strange they already made an april fools joke Its on their Facebook

    • @Strange it isn't

  • If those game comes there will clash games of supercell like clash of clans ,clash royale,clash quest,clash minis,clash hero’s.

  • Clash mini looks awesome

  • Hopefully They have clans

    • there are leaks about clans on clash quest

  • I think the most beautiful is clash heroes

  • Wow! This games are sick! I'm so excited! Please don't kill these games! :O

  • I’m only really kinda interested in clash quest...

  • PLS DONT MAKE THEM PAY TO WIN PLSSSSS, ONLY CUSTOMIZATION!!!!!

  • Clash Heroes looks so good. I can't wait to play it on my tablet😁

  • when is clash heroes released?

  • The 2 new games are literal garbage the only one that's very good is Clash Heroes

  • Clash quest #1

  • Are these gonna be a pay to play like CR?

  • I like this, looks cool

  • Goblin king is actually a thing now

  • When will it be available in india

  • I will download all of them

  • Please tell me it's possible for yall to continue updating boom Beach

  • I get brawl stars vibes from clash heroes

  • dont really like them :(

    • same tbh. They need to make another base builder.

  • Esperemos que el lanzamiento sea pronto

  • Clash quest isn’t it in my opinion 🤷‍♂️

  • clash heroes for pc?

  • Omg As an og fan that love clash of clans at the age of 6 I love them all they are so cute and so nice and so smooth. 6:50 I am also very hyped Cuz the Warden is in a single game and seeing him back make me happy.

  • when will these games com out is it next month or next year?

  • The CH (clash heroes) look good but have a extremely high inspiration from brawl stars that wold divide the player base of both games which can be not very lucrative and make less hipe to the devs to uptade.

  • I wanna try beta version for clash heros.. how can I download it ?

  • I wanna download and play clash heros .. but it still not support here in Egypt ..

  • Clesh heros ❤❤❤❤❤❤

  • Ok