GTA 5 - Buying The New $4,000,000 AUTO SHOP Business Property! (Tuners DLC)

Joylandi 20-Iyl, 2021
Part of The Los Santos Tuners Update

Fikrlar

  • How can I customize my car in there?

  • It’s good to know I’m not the only one who talks to my self

  • I don't see any of that on mine do I need to do something first for it?

  • How do you do the actual mechanic missions where you deliver cars and customise them for the customers?

  • Is there a mission u have to do?

  • Ayo why can’t I mod any cars in my auto shop pls help

    • @Jesus Cervantes no problem

    • @Jesse Hassell Ight thanks then it has to be rockstar disabeling it because I have had no cars from sesane or whatever her name is but thank you 💯

    • If you have clients cars in your shop you can't customize yours. Also right now rockstar is trying to fix a huge car duplication glitch with the garage so that might be affecting it to

  • When does the update come to pc

    • I’m broke I can’t get anything smh

  • I cant find it wtf

    • Got to go to the car meet first then you can buy a shop

  • BANK ACCOUNT 👀....SHESSHHH🔥🔥

  • Am I the only one who doesn’t have auto shops as a option to buy

    • Got to go to the car meet first then you can buy a shop

  • Hi, I updated the game, its cars and also new rims have arrived, so why didn't I get the Auto Shop?

  • Can you customize your own cars in the auto shop?

  • Can you the Remus for free if you don’t buy the membership in the ls car meet but while buying the workshop

  • When will you get rid of that background sound,

  • What kind of car was that

  • I can’t buy one, it isn’t on maze bank foreclosure. Do I have to own something first?

  • i got mine for free

  • It don’t show on mine

    • Go to the car meet first then you can buy a shop

  • Why the auto shops dont show up on maze bank foreclosures i updated it already

    • Go to the car meet first then you can buy one

  • For some reason I got an autoshop for free?

  • This is way bigger then what I thought it was and this new update gives me some fast and furious vibes I love it and it's by far my favorite dlc they came up with rockstar knocked it out of the park its perfect for car enthusiast's like myself I freaking love it!!!!!!!

  • I’m broke I can’t get anything smh

  • 4:25 "you dont look like much of a driver to me" has literally every gta car brand on his shirt

  • It won't pop up for me?

    • Go to the car meet first then you can buy one

  • Why aren't the auto shops on my game then?

    • @Jesse Hassell how

    • Go to car meet first then you can buy a shop

  • Every character in everything has to be black now so people don't complain. Generation of righteous morons

  • Is it any good for earning money?

  • So basically nothing fun or exciting 😂 just fancy garages with a little small updates

  • Fast and Furious was a great example of what gta 5 onlines turned into! Haven't heard of that one before.

  • Why does mine not come up on foreclosures

  • I got the auto shop in Strawberry for free, I still had to pay for options but the initial purchase was free, thx RS

  • I have evey business completely maxed out, and still have around $33M... What should do besides grief?

    • I've had a million of stock in my bunker for 2 weeks now... And $500K in my lock up... Won't even touch it.

  • Time for me to retire from heists & just work in my new auto shop all day😅🤣

  • "Open a garage together." "A Garage? How are we going to do that?" "Pockets ain't empty cuz!"

  • Should I buy the staff?

  • Turn your mic down

  • Is the auto shop just like los Santos Custom where you can custom things on your car like it used to be or can you do more things on your car in auto shop??

    • It's the same but the auto shop at the underground car meet there are things you can unlock and put on your car but only there

  • What is the best spot ?

  • Literally no one talked about this at all today on gta rp

  • Bruh its 1.6 mill that's dumb I cant buy it

  • Is this on Xbox One

  • playing it right now and man, i haven’t been this happy playing video games ever

    • Yo I have a question? I bought the shop and did mission I just can’t modify vehicles do I have to unlock or ? What please help

  • Wait one of them was free for me

  • Good thing if u have twitch prime it’s free

  • This dlc is perfect for this channel. Lol

  • Congrats on making it to trending page

  • Why isn’t it on my maze bank foreclosure plz help

    • @Jesse Hassell thanks

    • Go to the car meet first then you can buy a shop

  • KDJ = Ludacris 🤣 4$ Million And Some Change But That’s If You Bought The Membership For 50$k ANNND Still Gotta Pay For The Contracts? Meanwhile You Gotta Purchase The New Vehicles To Customize, Seems Like Rockstar Isn’t Gonna Let Anyone Be Cheap On This 😒 *sad violin music*

  • Is the ps5 faster then my gaming laptop

  • I'll probably gonna buy the burton location

  • The lift lmaoo

  • If I could, I would sell my CEO buisness just to work in the car buisness.

  • If you are a Prime Gaming member you can get one of the auto shops for free so check the prices before purchasing.

  • I bought the one by the river because it had neon on it

  • This week’s car meet is going to be insane…

  • Does anyone know how to get more cars to customize for people in the auto shop?

  • Prime gamers get the Stawberry auto shop for free

  • it's disturbing how every gta player looks the same yet the NPCs look more natural and dynamic. and yes even the female players look like men.

  • I cant see any auto shops on my foreclosure

  • The auto shops dont appear on foreclosure

  • TRENDING!

  • Dawg im grinding auto shop missions like i dont need the money but just for fun imagine if theres a reward at the end of missions😳😳 i mean in the beginning when u get the girls car from the impound she did mention "we gonna get you rich"

  • I make huge profits on my investment since I started trading with Mrs Josephine Ortiz, her trading strategies are top notch coupled with the little commission she charges on her trade.

    • I also just started trading with Mrs Josephine Ortiz, she is the best at what she does with an initial investment of $5400 i made up to $7230 in just a week of trading with her, her strategies are mind blowing

    • This is not the first time I am hearing of Mrs Josephine and her amazing trading skills but I have no idea how to get to her.

    • Wow, amazing to see others who trade with Mrs Josephine Ortiz, I'm currently on my 5th trade with her and my portfolio has grown tremendously.

  • so this is the bullshit they HAD to add that broke all my mods...

  • Lmao left cars outside

  • Go around the Supra lmaooo

  • Trending my man

  • When I go to maze bank the garage don’t show up

  • I live in California and there is no auto shop available? Is that because it comes out at a certain time? Reply to help me figure it out.

    • @Jesse Hassell where is the car meet?

    • You have to go to the car meet first and watch the cut seen then it will be available

  • Nobody recognize that’s that’s Ludicrous from fast & furious

  • No more bunching random cars

  • Waiting for the Prime discount

  • how do you have so much money on ps5? how do i get that much?

  • dca is #16 on trending. proud of you dawg hope that number goes higher

  • It’s doesn’t show auto shops for me can someone explain whu

    • Have to go to the car meet first then you can buy a shop

  • Number 16 on trending happy for u DCA

  • Js undercover police can do coke it's pretty common sometimes they even have to go to rehab

  • Could I trade an arena wars garage for it

  • Do we need to buy the autoshop to get the new cars?

  • I have a question, idk if anyone here can answer me but, last night I bought the autoshop and u just realized that they are giving one for free for prime gaming users, if I change to the free autoshop do I get a refund of the one I bought before?

    • Yes because you can only have one but you won't get all of your money back plus you'll have to buy the add ons again to your shop

  • This dlc was made for car lovers ❤️vroom 🏎

  • 7:26 The heck, why is that yellow car in the sedan class lmao Car is fast as lighting 😂

  • I don’t see the garages I can buy ?????

  • Too bad rockstar cant pull this off for red dead that way the gaming community has something other than gta or call of booty to play

  • Yeah I noticed the loading screen time too I thought my game was broken the first time😂😂

  • Do u have to wait on a call in order to see the auto shop?

  • Someone help please

  • Why can't I find this on maze bank for closers

  • It don’t show up for me

  • ayy this on trending. u love to see it

  • I almost left my car outside lol first car annis zr350 because ubermacht isn't out yet

  • This will do!!!

  • the auto shop isnt showing up in maze bank foreclosure help?

  • So legit question. How do you get that much money? I know all of the “fast glitches” are fake as hell

  • Dead game

  • can i have some 0f that cash

  • The auto shop is not showing up for me help

  • Man I wish that no matter what interior design you pick, you keep all the tools and mechanic equipment.

  • i love this update. the problem is I´m new and i dont have a good pc and money in the game for playing this update XDD