Minecraft, But Advancements Give OP Items...

Joylandi 28-Fev, 2021
Minecraft, But Advancements Give OP Items...
Follow My Socials:
• twitter: @SpeedSilverr
• twitch: www.twitch.tv/speedsilver
• discord: invite.gg/speedsilver​
• tiktok: @SpeedSilver
BTW I know @Bionic also had the same video idea with his "Minecraft, But Every Advancement Gives You OP Items..." video, but I recorded this a couple weeks ago and he's completely cool with using the same idea!
This is a Minecraft Challenge in which I try to beat the game, but the world updates every 10 minutes, this idea was inspired by @Wisp's "Minecraft but Fire Drops OP Items" video, except I put my own twist on it!
#Minecraft #MinecraftBut #MinecraftChallenge

Fikrlar

  • w o aa h

  • Where’s the “How did we get here?” Achievement?

  • Nice editing

  • in the intro he has 69 levels

  • he is my favrite yotuber!

  • Try the advancement called “how did we get here”

  • "im not missing a shot" *misses the shot*

  • i may be wrong... but 17:14 the eye of ender was DEFINITELY going into the ground- why did he go so far to find it 0-0

  • Wisp: let’s gooo Me:stop saying that

  • when you said "netherite axe or sword?" iw as like ;-; DO A CHESTPLATE ;-;

  • Protection X : oh nooo, i already have it. Protection III : Uhh, thats sweet. Sense???

  • #HereBeforeFame

  • Spoiler: He kills the dragon

  • Lol so late 17:35-17:40 no hate tho love your content

  • I love ur vids keep up the hard work and grind man btw what’s your nationality

  • So does the thumbnail mean that you get Monster Hunter, then it turns into the Netherite Pickaxe achievment and then turns back into Monster Hunter?

  • Hi

  • There is an advancement for subscribing to silver

  • "We're attacking it's feet" A wither doesn't have feet lmao

  • It triggers me so freaking much how he threw the father falling away

  • Wifery and Husbandry sitting in a tree K I S S I N G!

  • Be grateful of how much subs u have! 😠

  • You

  • I can get iron from zombies it's rare though

  • your voice

  • I have the book!

  • How do you get this mod?

  • The wither is creepy only because its heads dont move in tandem with each other

  • is so funny

  • your youtube accout name is my minecraft accout name

  • He should do a survival play through

  • In the start he has 69 level

  • i found an easter egg

  • RIP COD

  • 17:38 lmao

  • Does anyone consider the fact that he also has a skyblock channel, and that this is his second channel????? GO SUBBB TO MAIN NOWWW

  • Imma sub BC of the Grian music

  • It was actually the 7th vid congrats man

  • I'm not gay or anything and no homo bro but your voice is cute

  • u forgot skys the limit

  • It's not fireaccept ok it's fire reci I don't to how to write it sry bye

  • i don't think I've ever seen a youtuber with only 14 videos and 532K SUBS! well done

  • He had 68 levels at the end! NOOOOO

  • U can put diamonds on the smithing table and prot x iron then u have prot x diamondbpants

  • this was posted on my birthday

  • fake mc speedruns be like

  • He could have made his leggings diamond

  • Can you teach us how to do this

  • times he silver said "I'm Just" | | | ⬇️

  • give link of these mod plz

  • Nise vido

  • RIP ender dragon XD XD XD

  • Fack lah

  • 😱😱😱😱😱😱😱 I WANT IT WANT IT!

  • 9:01. The item was a anvil Or a god apple

  • What about full netherite

  • "Woah its got iron" Its a very rare chance for a zombie to drop iron

  • Omg yesterday i saw your subs were like 400k something now you have 500k subs if like this you can have 1million subs

  • 'Might as well put frost Walker on' me um but what if you do a water bucket save

  • U have 500k now..

  • Sus

  • At the intro his level was 69

  • Please texture pack

  • 17:37 HAHAHA😂😂😂WHAT WAS THAT HAHAHA😂😂😂

  • 69 at the start nice

  • whats the mod

  • ender dragon head in the start

  • WHYYYY YOU EAT GOD APPLE WHYYYYYY

  • 2 anvils

  • I cant keep up how many times this dude has said, "Let's go" in the last minute

  • Did you seriously just say sheeps

  • You really don‘t understand FEARHER FALLING 10!?!? You can literally jump from a 100 blocks

  • 3:12 The skeleton hits the bat..... Me who is playing minecraft for 9 years...... Ummmm......

  • Minecraft, but I beat the game

  • You are a copy of whisp

  • Yo, I actually am here from 500k, I watch a video I come to this one 10 minutes later and you have 501k subs, your channel is going crazy, like ur vids btw

  • 500K SUBS BABYYYYYY

  • Piece of poo

  • R.I.P Mr cod

  • I also have frost walker netherite

  • Withers don't have feet, thanks for the cursed image

  • even though you started out not to long ago, you make amazing videos! Keep it up

  • 10:53 he got a notch apple, 10:57 it’s gone...bruh

  • He have 400, 000 subs and only upload 13 video

  • When he fire resed on the resspawn anchor my heart dropped

  • "i can attack his feet* Me: its the spine because its a floating upper boddy

  • I love how in the intro his head was getting devoured by a villager with a dragon head

  • Me being triggered for him not making a pick in sted of a chest plate

  • GOD

  • Your a fish killer

  • Am I the only one here from skyblock/speedsilver?

  • why not advancements speed run :v

  • I like how you use grian ending music

  • Ligit I saw somebody with only 5 videos now and she's over your amount is subs- Good job doe

  • Download?

  • I have a book like that in the start

  • Lmao UZfire really put you out, great content my guy

  • who's talking about the villager wearing a dragon head on the start

  • The thinkable birthday distally trade because argentina microcephaly strap an a well-to-do product. two, sharp cow

  • how did u not make a neatherite swsord u scrub