Seafood Boil Muk Bang with Emmanuel Hudson - Dad Joke Battle, Wild N Out Secrets

Joylandi 6-Iyn, 2021
Follow! @timchantarangsu @emanhudson
Subscribe to Eman! @Emmanuel N Phillip Hudson

Fikrlar

  • Thanks for watching, everybody! Check out my new music video uzfire.info/camera/video/ip3Li4CCqd1-n3s and subscribe to Emmanuel! uzfire.infovideos

    • What classes does *Megan the stallion* take for self-defense? *"Karate-ody-ody-ody-ody-ody-ody..."*

    • No

    • uzfire.info/camera/video/maS2oZZ82tGfoH8

    • Thanks for being so Diverse and Genuine. I love your personality it glows .

    • You are so very my favorite

  • When u discover Mukbangs are about being together when ur lonely and sitting watching other people eat because you have no one to eat with. 😩😔

  • What's that sauce recipe thoo?

  • This is great!! Dad jokes are great from these two.

  • i need to let it come naturally lol

  • does anyone know that brand what eman is wearing on his hat ?

  • I wish I liked seafood an crabs like y’all like crabs because da food be looking good af but I’m jus not a seafood type eater love da videos tho👍🏽👍🏽👍🏽

  • Seeing Emmanuel struggling trying to Crack the king crab was annoying me😂

  • Idk if it’s because I’m stoned to the bone and everything is intensified but I’m in TEARS laughing rn 😂😂

  • fghgfh76

  • 😭😭😭

  • What did the pie 🥧 say to the Apple? Apple pie 😂😂😂

  • E-man looks a lot like my uncle just darker, my uncle is lighter skin

  • How did he not know about zero calorie drinks 😂

  • “Cause she a dime” 😂😂😂😂

  • Emmanuel so straight forward 🤣❤I love it

  • He Lobs Tim LoL

  • 😂😂😂

  • ya'll crack me up lmao

  • Eman hates everyone so you know Tim a real one

  • Everyone loves Tim I wanna be his friend

  • Bruh I knew they was boiling crab when I seen the fries boxes 😂

  • i got the exact same baby swing bro. probably got it on amazon too

  • What the heck was the occasionally joke about???

  • Whole show Eman ate 3 shrimps😂, 1 leg🤦🏽‍♀️ #FavoriteFood😂

  • This new generation would be mad about your nickel joke hahahahahaha

  • Eman looking hella fit lately good for him

  • This was very orchestrated.

  • I just love when people say they live their job

  • if emmanuel smoke a backwood he would be the funniest person alive

  • condom pants is crazy fseeeee

  • u a true fan of Emmanuel when u first found him on vine years ago ! 🤩🥺

  • So i got this DIME right.......

  • Eman is so fine….wth

  • Just do better 😂

  • "Get off me homes!"

  • Look good I'm new to y'all video

  • @Emmanuel I got the “dime” joke, keep doing what you do even if nobody gets it❤️❤️❤️

  • 💌❣️

  • Please do one with dc

  • Why is Emmanuel having a hard time with opening his seafood.

  • I hope you guys stay friends forever lol. Tim’s “Mmhmm” makes me picture you both hella old chillin and eating in the future 😂🙏🏼

  • they didn’t touch the sausage

  • Bruh Eman struggling like shit with that crab leg 😂😂😂

  • San bernardino lets fucking GOOOO!!!!!!!

  • I remember those old days you were on wild’n out lol here since there:)

  • Emmanuel is like that girl that says pull up only for the food 😭

  • Tim you my nickel fasho 💪🏾🤣

  • That zero sugar shit is worse for you just based on the fact that it has aspartame which is found in embalming fluid which if y’all don’t know what that is it’s what is put into dead bodies to preserve it for funerals and prevent smell

  • yall really talking about some ginger ale

  • i think this was the worst video ive ever seen

  • Emmauel struggling with that crab leg 😂

  • lmfao, not gonna lie! tim killed it with the bad jokes

  • Fuck em tim lmfao0o od funny yo e what's up son, let me get a seat on the podcast

  • We cant never forget hood fairy tales

  • Bro I haven’t seen this dude in years bru I remember a man once said: asking all them questions.

  • Tim you right. The views are up

  • No keep it Tim lol you my nickel

  • Tim’s been working on “bottling his moms sauce” for the past 3 years

  • I love that this is one of his most viewed video in a while. I actually sat and watched the whole thing, and now I want seafood. Lol

  • Everybody trying to do the Seafood Boil Muk Bang I seen it first here. Tim they be having them small crabs and legs bro.

  • I was waiting for one of y'all to say something about hitting it craw during the whole lifestyles and naturally spot

  • -_-

  • have food to sample?

  • Dude was chomping on that pizza in his asking all them questions video.. he made that shit look bomb even then! lol

  • "sorry I didnt get any Mussels" took me out!!!

  • 3:46

  • 🤣🤣🤣🤣🤣 LMAO...I remember him from whhhhyyyyy you asking all them questions ...long time ago...

  • Hudson your muscles🥰

  • My son has the same exact swing 😅💙

  • Dad jokes are to funny 😆 😄 🤣

  • Ugh Emmanuel coulda said “does it looks like it bugs me” about the seafood being the insects of the ocean but nooOoOoO

  • The muscles 🎯💯🤣

  • Are we not gonna talk about how Eman's facial expressions are at certain moments like 4:41 - 4:45, telling us something different to what he is saying?

  • Soooo...how can I get some of my mom's sauce??? Imma need that in my life, Tim!!

  • When Tim was eating Emmanuel takes 3:23 trying to open a leg of a king crab

  • The muscle one was the funniest

  • It's the "OKAY MOM!" for me🤣🤣

  • “MAMAAAAA” 😂

  • I think Eman is very handsome....

  • Get off me Holmes 😂😂😂😂😂😂

  • ALL these corny jokes LOLOLOL

  • Wild n out needs to come out on blue ray with all the uncut scenes 😲 I get 10percent for my idea lol

  • Lol I love that track. “ Pajama Party”

  • no sugar, no calories, but lots and lots of chemicals :) sorry but not sorry to be that person

  • Where can I get ur moms sauce??

  • Cringey watching Emmanuel trying to peel the shrimp and crack the crab 😂😂help him

  • Emmanuel is an heavy headed punk. He thinks too high of himself. He's a shellfish punk and his jokes are crab

  • Do you be seeing Justina Valentine on wild n out

  • uzfire.info/camera/video/lIHFo6p8xsyUY3s

  • I need a bottle of MAMAMA SAUCEY EMMANUEL 😂 PORFAVOR

  • I want some seafood

  • emmanuel crackin the crab so delicately, like in my family we tear that shit apart with our hands

  • Keep doing these types of vids. They do awesome views because it’s authentic and real No gimmiccs !!

  • Barack BBB-Barack lmao am i the only one who says that everytime they see E-man?

  • hope the food was fresh and you guys dont get eel

  • No such thing as too many people with podcast because you can listen to a bunch of different ones

  • Hey

  • gonna be corney LOL love this

  • Shit the “occasionally” joke could have gone two ways lmao. At first I thought he was referring to Tim being Asian until I looked at his hand and realized he meant Cajun😭😭