Lil Nas X

Lil Nas X Lil Nas X

  • 30
  • 3.8 ming
ayeee lmao

Video

3:56Lil Nas X, Jack Harlow - INDUSTRY BABY (Official Video)
Lil Nas X, Jack Harlow - INDUSTRY BABY (Official Video)Ko‘rishlar soni 189 ming22 soat oldin
2:04Lil Nas X - INDUSTRY BABY (Prelude)
Lil Nas X - INDUSTRY BABY (Prelude)Ko‘rishlar soni 2.3 mlnKun oldin
0:53Lil Nas X - MONTERO (Album Trailer)
Lil Nas X - MONTERO (Album Trailer)Ko‘rishlar soni 1.2 mln21 kun oldin
2:53Lil Nas X - SUN GOES DOWN (Official Video)
Lil Nas X - SUN GOES DOWN (Official Video)Ko‘rishlar soni 25 mln2 oy oldin
0:47Lil Nas X Apologizes for Satan Shoe
Lil Nas X Apologizes for Satan ShoeKo‘rishlar soni 7 mln3 oy oldin
0:32my label took my phone again :( .....
my label took my phone again :( .....Ko‘rishlar soni 2.7 mln4 oy oldin
9:32THE LIL NAS X FULL ROBLOX CONCERT
THE LIL NAS X FULL ROBLOX CONCERTKo‘rishlar soni 5 mln7 oy oldin
2:37Lil Nas X - HOLIDAY (Amazon Music Performance)
Lil Nas X - HOLIDAY (Amazon Music Performance)Ko‘rishlar soni 11 mln7 oy oldin
3:18Lil Nas X - HOLIDAY (Roblox Performance)
Lil Nas X - HOLIDAY (Roblox Performance)Ko‘rishlar soni 4.6 mln7 oy oldin
2:45Lil Nas X - HOLIDAY - Behind the Scenes
Lil Nas X - HOLIDAY - Behind the ScenesKo‘rishlar soni 8 mln7 oy oldin
2:48Lil Nas X - HOLIDAY (Official Video)
Lil Nas X - HOLIDAY (Official Video)Ko‘rishlar soni 165 mln8 oy oldin
0:31Lil Nas X Santa Toy Figure That Can Stand!
Lil Nas X Santa Toy Figure That Can Stand!Ko‘rishlar soni 619 ming8 oy oldin
0:31Roblox Presents: The Lil Nas X Concert Experience
Roblox Presents: The Lil Nas X Concert ExperienceKo‘rishlar soni 1.5 mln8 oy oldin
0:49LIL NAS X - THE ORIGINS OF “HOLIDAY” (TRAILER)
2:54Lil Nas X - Rodeo (ft. Nas) [Official Video]
Lil Nas X - Rodeo (ft. Nas) [Official Video]Ko‘rishlar soni 131 mlnYil oldin
2:26Lil Nas X - Rodeo (Remix) (feat. Nas) (Lyric Video)
2:26Lil Nas X - Rodeo (Remix) (feat. Nas) (Official Audio)
2:31Lil Nas X - Panini (ft. DaBaby) [Chowder Video]
Lil Nas X - Panini (ft. DaBaby) [Chowder Video]Ko‘rishlar soni 30 mlnYil oldin
2:25Lil Nas X - Panini (Official Video)
Lil Nas X - Panini (Official Video)Ko‘rishlar soni 401 mlnYil oldin

Fikrlar

  • Honestly I’m surprised it was late and I was tired but I hoped on Roblox so it was happening and that night I was vibeing all night to your music

  • He’s a Liar🤥! GO TO HELL LIL NAS X!!!!!!!

  • This video is ass, and jack carried👎

  • Huh

  • uzfire.info/camera/video/hqGVlmahubh3eoc

  • wow🔥🔥

  • ❤️

  • The ending hahahahah

  • Lil nice eggs

  • Damn the thumbnail got me

  • The best

  • Sz

  • This song is ass

  • eddie murphy of the music industry

  • lol yo you funny af

  • director: how many actors do you want? nas: *one* is more than enough

  • He just gay

  • OIS HE DEMONIC OR SPIRITUAL WTF AINT GON LIE GOD FORGOT THIS MAN THIS SONG IS Good oh nvm

  • shiiii did he mama know he was gae

  • I can't take my eyes off you 👀

  • Hey thats me holding the vidcam at the back 😎

  • Lil nas out here making bangers keep it up bro

  • So much talent I love him

  • Nobody: *The Judge Streaming In Court*

  • Funny stufffffff 😂😂😂😂😭😭😭😭😭

  • Wtf?!!

  • Bra this the only gay dude I will respect his songs slaps no cap 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  • - Does your momma know you’re gay? - Well, she has eyes :)

  • No he didn’t 🤣🤭

  • Damn I love it!

  • Free my homie Nas

  • I really thought he's going to court. Damn lil Nas is really smart

  • Hood court

  • The fact that there’ll all him just cracks me up 🤣, also, ewww bye dadddy

  • ITS OUT

  • 2:16 me and my brother haveing a dance battle

  • "Lil Nas X Again LOL"

  • Socially responsibly distancing dancers

  • LOL!!! HAIL LIL NAS X, and HAIL SATAN SNEAKERS

  • Fuck your whole campaign .. we have been waiting for months. It’s not fun anymore

  • *subscribes

  • oh my godddd

  • it's july 23rd. drop the song, lil nas x.

  • I caught it bad yesterday You hit me with a call to your place Ain't been out in a while anyway Was hopin' I could catch you throwin' smiles in my face Romantic talkin'? You don't even have to try You're cute enough to f- with me tonight Lookin' at the table and I see the reason why Baby, you livin' the life, but baby, you ain't livin' right Champagne and drinkin' with your friends You live in the dark, boy, I cannot pretend I'm not fazed, only here to sin If Eve ain't in your garden, you know that you can Call me when you want, call me when you need Call me in the morning, I'll be on the way Call me when you want, call me when you need Call me out by your name, I'll be on the way like Mmm, mmm, mmm Mmm, mmm, mmm Ayy, ayy I wanna sell what you're buyin' I wanna feel on your - in Hawaii I want that jet lag from f- and flyin' Put a smile on your mouth while I'm... Oh, oh, oh, why me? A sign of the times every time that I speak A dime and a nine, it was mine every week What a time, an incline, God was shinin' on me Now I can't leave And now I'm actin' hella elite Never want the - that's in my league I only want the ones I envy, I envy Champagne and drinkin' with your friends You live in the dark, boy, I cannot pretend I'm not fazed, only here to sin If Eve ain't in your garden, you know that you can Call me when you want, call me when you need Call me in the morning, I'll be on the way Call me when you want, call me when you need Call me out by your name, I'll be on the way like Oh, call me by your name (mmm, mmm, mmm) Tell me you love me in private Call me by your name (mmm, mmm, mmm) I do not care if you lyin' Well I'm just feelin', mm-uh I wanna get, mm-uh I'm in my, into my, uh I'm mm, mm I'm still, mm, mm-mm

  • Roblox lil nax x omg

  • “Lock em up throw away the key” 🤐

  • When is lil nas going to be in a movie???

  • This lit 😭🥺

  • does your mama know you gay?

  • That was a bad idea making that video where you go to hell... And also I heard that your in jail now because of your Tik toks... And also you were a good rapper but now your just terrible of because of everything you did just for only one music video it should’ve been based on something else. That broke my heart but imagine being the family and friends... You really gotta think about stuff

  • "Damn how many roles this nigga got?" bruh when I tell you I'm laughing my ass off😂😂😂

  • Lil nasty has been the name of my playlist for months now 😂

  • ..

  • “Lil Nash, l-lil Nash” sorry I CANNOT- 😂

  • 7 foot what😭😭😭

  • 😻😻😻😻😻😻

  • 🛐🏳️‍🌈MARVEL MOOD IN GAY🏳️‍🌈🛐

  • here we go

  • Some of yall dont get the joke he set the quality to 380p so u cant change it lol

  • Lock him up and throw away the key😂😂

  • lil nash

  • I love how he put his shoe in this 😂 love it

  • Loooool

  • I'm surprised he wasn't playing every character in that courtroom...but I guess he's saving that for next time

  • WE SEE KANYE PRODUCED JAWNT ON GOD THEY KNEW WHAT THEY WAS DOING ❤️😂 jack Harlow lil nasx and Kanye stop it